Албена Вулева ходила с шефа на "СКАТ"

Интервю с ексрепортера на "Сигнално жълто" Борислав Иванов

-Защо напуснахте"Сигнално жълто"?


- Първо искам да уточня нещо много важно -сам си тръгнах, не са ме гонили. Напуснах това предаване поради две причини. Ще бъда пределно искрен. Първата причина определено е водещата Албена Вулева, тъй като тя търсеше мръсотията навсякъде, дори там, където я няма. А втората причина е, чеохраната на "Сигналножълто" ни следешепостоянно,къде ходим, какво правим, с кого говорим по телефона и после всичко докладваше на Вулева. В такава обстановка не знам кой би издържал да работи и ден. Това лично мен много ме изнервяше и затова взех решение да напусна предаването.


Албена Вулева ви нарече "безхаберно хлапе, охранено момче, изгонено за некадърност".


- Боже, невероятно. Ами аз никога не съм бил уволняван. Мен досега не са ме гонили. Тази идиотка е некадърна, не аз! Интересно защо Албена не говореше така за мен, когато й донасях по 3-4 материала на ден?! Но нали така й е изнасяло... Вършехме и нейната работа. А затова дали съм безхаберен - не знам, оставям го на хората да решат. Не аз съм този, който ще се оценява. Това, че съм пълен, не означава, че съм охранен, както казва тя, това си е просто до ген, а и старите хора казват по този повод: "По-добре пълен, отколкото да ти тракат кокалите" - в случая визирам Вулева! Само я погледнете и преценете сами дали съм прав. Да си говори, каквото пожелае, проблем с килограмите май има тя, не й достигат.


- Добре, но всички тези кървави сюжети истина ли са? Вярно ли това, че един от гардовете на Албена Вулева ви е гонил, бил и наръгал с нож, за да ви сплаши?


- Истината е, че в тази история няма и капка истина. На вас го казвам, защото и тя ги разправя едни врели-некипели. Редно е хората да знаят какво всъщност се случва или по-скоро не се случва. В интервю тя казва, че това е моя измишльотина, а аз нямам изобщо пръст в това. Някои мои "доброжелатели" явно са си направили гнусна шега за моя сметка. Знаете как е със слуховете в България - докато обясниш, че нямаш сестра, лъжата вече е обиколила навсякъде. Никога не съм се засичал с охраната на Вулева, камо ли в някое заведение. Така че и тук става дума за добър сценарий.


- Тя твърди навсякъде. че имате хомосексуални наклонности и си правите PR на неин гръб. Може бие твърде лично, но доколко отговаря на истината?


- Хм, наистина интересна теза, но не си правя реклама за нейна сметка. Кой ще е този, който ще иска да се прочуе с това, че е работил в най-долнопробното предаване. И при такава като Вулева?! А товадали съм гей и така да е,какво от това???Сега може би ще разочаровам всички,които ми говорят зад гърба, но аз съм 100% хетеросексуален и си имам сериозна приятелка от три години. Твърде много внимание се обръща на подобни евтини подмятания, но понеже това интервю е в интерес на истината, заявявам пред вас категорично, че Вулева си измисля и за това.


- Вярно ли е това, което казахте. че за да попадне някой в "Сигналножълто", трябва да извади от джоба си минимум 500 лв.?


- Принципно е вярно. И доста известни хора са го правили неведнъж. Който иска да вярва, но това е самата истина. Знаете добре, че когато става дума за реклама, хората на шоубизнеса са склонни да платят подобаващо за "услугата", пък била тя и с мръсен почерк. В случая паоадоксът е, че сиплащат за антиреклама, но това пак си е техен избор.


- Разбрах, че са ви заплашвали Маргините след излъчен репортаж за Жени Калканджиева. Вярно ли е и какво се случи?


- Ами не съвсем. Както обикновено, думите ми са преиначени и когато стигнат в този си вид до пресата, се получават гадни спекулации. В едно интервю споменах, че са се обаждали хора да заплашват Вулева да не излъчва материала за Жени Калканджиева, но никога не съм споменавал, че въпросните хора са Маргините. И това е просто поредната измислица на някого. Доколко са те или не са, всеки може да тъне в догадки. Попитайте Вулева с кого е говорила...


- Охраната на Слави Трифонов също ви е гонила заради някаква скрита камера пред bTV, коя-то преди време сте поставили?'. Хванаха ли ви?


- А, това вече е абсолютна истина. Вярно е, че поставихме скрита камера пред телевизията, за да следим какво прави Слави. Снимахме ги със скрита камера пред НДК, но те изведнъж ни видяха, подгониха ни по Цариградско шосе, но не успяха да ни хванат. Може би, ако бяха успели, щеше да стане поредната сензация, за която дълго да се разменят всякакви версии?!


- Наистина ли Албена Вулева взима по 2500 лв. на месец? Казвате, че не си мърдала пръста по цял ден, а накрая прибирала солидна сума в джоба си?


- Факт! Да, така си е, прибира по 2500 лв. всеки месец, без да е свършила работа и за 200. И понеже съм "некадърен" Албена ме оставяше аз да монтирам предаването й. Цялата работа аз и останалият екип вършехме. Тя само идваше, прочиташе си текста и си отиваше. И за това шефът на СКАТ й броеше скромната сума от 2500 лв. Това, ако не е подигравка, не знам кое е?!


- А вярно ли е тогава, че Албена Вулева е имала интимни отношения с шефа на СКАТ, както се писа наскоро?


- АМИ доколкото аз знам, да,имала е интимна връзкас шефа на СКАТВалери Симеонов.Иначе за какво ще взима толкова голяма заплата, като де факто нищо не върши по цял ден?! Естествено е, след като поддържаш някаква интимна връзка с шефа на телевизията и заплатата ти да е достойна за подобна "позиция".


- Кажете ми. какво е здравословното ви състояние в момента? Разнесе се слух, че сте бил в много тежко състояние, лежал сте известно време в болница?


- Да, наистина лежах в болница, но не защото съм си рязал вените или пък понеже някой ме е наръгал с нож неколкократно, както неведнъж се писа. Имам проблеми с бъбреците и затова ме приеха в болница. Но сега се чувствам по-добре, да чукнем на дърво.


- Известно е. че и друг ваш колега, напуснал преди време предаването, понастоящем редак-тор в списание - Станислав Дочев, е бил жестоко бит след това?! Така ли е?


- Абсолютно, да, така е. Доколкото знам момчето е лежало в болница известно време заради Албена. След напускането си на няколко пъти е бил сплашван.

Достоверност: 100 %